piątek, 9 maja 2014

Język projektowania wnętrz

   Jednym z podstawowych zadań projektanta jest zinterpretowanie pomysłów klienta i poznanie jego osobowości na tyle, aby stworzyć mu odpowiednie środowisko do mieszkania i pracy. W projektowaniu wnętrza można zawrzeć wszelkie osobiste informacje o kliencie - jego wiek, stan cywilny, status majątkowy, opinie i poglądy. Niektórzy klienci będą chcieli ukryć swą prawdziwą osobowość lub charakter i zażyczą sobie otoczenia stwarzającego o nich fałszywe wyobrażenie. Choć projektanci muszą zdawać sobie sprawę z obowiązujących trendów i mód, nie mogą się w nich zagubić. Powinni stworzyć dla konkretnego klienta taki dom, aby w rezultacie, na tle innych wnętrz, powstała przestrzeń o niedefinowalnej, przykuwającej uwagę jakości.
   Projektowanie wnętrza to także narzędzie marketingowe. Sposób, w jaki zaaranżowano hotel lub restaurację, jest bardzo istotnym elementem promocji takiego miejsca. Okno wystawowe może przyciągnąć klientów do sklepu, a projekt podłogi oraz usytuowanie ekspozycji - doskonale kierować nimi po przestrzeni handlowej - w taki sposób, aby klienci przechodzili obok tych produktów, których kupnem mogą być zainteresowani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz